„Utoljára..." - színészélmények

2011. június 4. - Iluska vs Gyöngyöspatak. (Fészek évadzáró.)

Reggel (délelőtt), amikor felkeltem nem tudtam, hirtelen, hogy nagyon örüljek, vagy legyek nagyon szomorú. Eljött az Iluska2 premierjének a napja, egyben búcsúelőadása is. Este nagy premierbuli, meg díjátadás, de évadzárás is. Ajjaj.
 
Akiknek bonyolultabb volt a sminkje, azok 4-re voltak "behívva" a színházba. Bogival oda is értünk, kicsit pakolgattunk, meg kitakarítottam a vécét. Kb. 1 órán át sminkelt Erzsike, és nagyon megérte. Nagyon szép lettem, a műszempillához való hozzászokás viszont beletelt néhány órácskába. Pénteken a nyilvános főpróba után mondta Ancsi, hogy jól spanoljuk fel magunkat majd az előadás előtt, hogy jó energikusak legyünk. Meg is fogadtuk a tanácsát. Sokat labdáztunk, gyilkososoztunk is, nevettünk, szövegeztünk… Jól elhülyültünk.
 
 
A nyitány koreográfiája a premieren kivételesen nagyon jól sikerült! Igaz, a beszámolás sokat segített. Nem voltak bakik, senki nem esett el. Minden túl jól ment ahhoz, hogy igaz legyen. 8 körül elkezdtünk izgulni „Hol a cipőm? Nincs kész a hajam! Még van időm pisilni? Megjött a vendégem? Hol a legyező? Tusfürdő megvan?” stb… és egyszer csak belépett Ancsi, hogy „Na, kezdünk!”. Felvettük a kezdő pozíciót (összekupacolódtunk a fehér lepel alatt) és hallottuk, ahogy minden néző elfoglalja a helyét. Lement a tánc, és szépen sorban jöttek egymás után a jelenetek. Apró hibák voltak természetesen, de hát a darab nagy része begyakorolt impró volt. Az egyetlen megírt jelenetben is voltak kis tévesztések (nálam például), de aki nem ismerte a darabot, annak remélem fel se tűnt.
 
 
 
Nagyon jól éreztem magam a színpadon, és nagyon örültem, hogy részt vehetek ebben a dologban. Szerintem nagyon jó kis darabot hoztunk össze pár hét alatt, és nagyon sajnálom, hogy jövőre nem játsszuk.
 
Amikor vége lett az előadásnak, jött a díjátadó ceremónia (Fészek Oscar, haha...), majd a tereferélés.
 
 
Elismerő oklevelet kaptak: Jendrics Anikó (odaadásáért, szeretetéért, vezetői, díszlet- és jelmeztervezői munkájáért) és Cziczó Attila (rendezői, írói, vezetői és oktatói munkájáért)
 
Gratula nekik! :)
 
A buli hangulatáról a Fishmojo zenekar (Cziczó Attila, Papp Balázs, Serei Dániel és Orosz Tibor) gondoskodott. Köszönet nekik. Nagyon jól szórakoztunk. Miután végigtáncoltuk az estét, éjszaka még játszottunk egy kicsit és hajnali 2 körül szépen elkezdtünk hazaszállingózni a Jemolból. Fáradtan, de lelkesen.
 
 
Mikor hazaértem rájöttem, hogy kár szomorkodni, hogy lezártunk valamit, hiszen újabb és újabb kihívások várnak ránk. Ez volt az első évem a Fészeknél. Még csak most jön a java! Remélem.