"Újra Műköröm!" - Színészélmények

2011. november 21. - Műköröm
 
Nagyon–nagyon vártam a mai előadást, mert az évadban nem volt még Műköröm, ma játszottuk először tavaly óta, és én nagyon megszerettem ezt a darabot.
 
Megint nagyon szép sminkeket készített nekünk Erzsike. Köszönjük!
 
Az előadás előtt nagy feszültséget éreztem a többiekben. Nem tudom, hogy miért volt ez, de én most a megszokottnál nyugodtabbnak éreztem magam. Úgy gondolom, hogy az előadás gördülékenyen ment, minden rendben volt. Szeretjük játszani ezt a darabot, a szívünk csücske lett.
 
 
A szövegösszemondás kicsit „összevisszásan” ment az elején, és néhány hiba is becsúszott az előadás alatt, de korrigáltuk.
 
Én nagyon jól éreztem magam, és úgy érzem, hogy jól is sikerült. Szerintem a többiek is így érzik, mert mindenki arcán boldogságot és örömet láttam az előadás végén.
A sötéttel néha gondok akadtak, a végén sajnos rá is léptem Vera lábára. Bocsi!
 
Köszönjük a rengeteg tapsot a nézőknek, nagyon jól esett.