"Számomra fontos volt" - Színészélmények

2011. november 20. - iluska.wb

A mostani iluska.wb elég fontos volt számomra - és szerintem mindenki számára. Már jó ideje tudtuk, hogy ezen a napon fogjuk felvenni az előadást, ezért próbáltam minél több nézőt elcsábítani a darabra. Ez valamennyire sikerült is, de sajnos ez nem volt elég. Talán erre az előadásra jött el a valaha volt legkevesebb néző, így a játék is nehezebb volt. 

Én személy szerint rettenetesen izgultam, mert számomra fontos emberek nézték meg ezt az előadást. Ez a nap még egy szempontból fontosnak számított, hiszen a mi Jancsink aznap töltötte be a 18-at, így szerintem mindenkinek egy kicsit nagyobb felelősség volt a vállán, hogy egy valamilyen szempontból emlékezetes előadást hozzunk létre. 

Mint utólag kiderült, lehet hogy ez volt az utolsóelőtti Iluska, de annak magállta a helyét. Én egy jó és - belülről legalábbis - élvezhető előadást láttam, amit azt hiszem, sosem fogok elfelejteni.

És utólag is nagyon boldog szülinapot Balázs!