"Energia" - Színészélmények

2012. március 7. - nem/más

Tegnapelőtt adtuk elő másodszor a nem/mást. Próbáltam minél jobban ráhangolódni, miután Attila azt mondta, hogy a második mindig rosszabb szokott lenni. Azt is mondta, hogy az a jó, ha nagyon kimerülünk a végére, de én már a kezdés előtt éreztem azt a fáradtságot, amiről beszélt. Szerencsére az előadás előtti izgalmaknak hála, ez a fáradtság még időben elillant. Bár biztos köze volt ehhez az energiaitalnak is. Nem szoktam gyakran élni vele, az úton végig ezen gondolkoztam, hogy megigyam-e, de ennyire önfeláldozó vagyok, még egy energia italt is lenyomok a műsor kedvéért.

(fotó: Gime)

Minden flottul ment, ennek mind örültünk. Megvolt a ritmusa, helyesen követték egymást az események. És ami már biztosa jövőre nézve, hogy a következő egy hajszállal még logikusabb lesz, mert a végén letisztáztuk, hogy amikor Sárához megyek be, Vivitől jövök ki, ezért legyen már nálam a táskám...