"Lelepleznek" - Színészélmények

2012. április 10. - nem/más

Hiányzik a darabra való felkészülés. Úgy érzem, eddigi legjobb időszakom volt. Éreztem, hogy hajt a tűz, hogy valamit megformáljak és megalkossak. Élveztem, ahogy elgondolkodok: Sára miért és hogyan lett ilyen? Vagy amikor órákat vettem jelnyelvből.

A színpad már nem hoz ennyire lázba.


fotó: GIME

Az előadás végén lelepleznek, és ez zavar. Magabiztos vagyok Sáraként, de ha az utolsó kék fény leúszik, és a tapsfény feljön, egyből visszatér Tia, akit zavarba ejt a taps és a „reflektorfény”. A meghajlásos részt kihagynám. Sőt, mára annyira zavarba ejtőnek érzem, hogy a földet bámulom.

A Fészek Színházban sok mindent legyőztem és fogok is még. Talán egyszer ezt is...

Ui.: Zsanikám (majdnem ikrem), köszönöm azt az energialöketet, amit a monológunk alatt adsz nekem!