"Testben és lélekben" - Színészélmények

Bejegyzés alcíme...

2012. szeptember 28. - Gyenge vagyok

Fél négyre mentem próbára. Este az első idei előadás! Felkészült voltam, testben és lélekben egyaránt. Sajnos ezt ritkán mondhatom el ennyire őszintén.

gyengebela2.jpg

Miklós Zsófival

Izgalmas új dolgok történtek, ahogy reméltem az előző este után. Otthon fontos volt átvenni a darab szövegét. Magabiztosan, sőt kíváncsian vártam az előadást. (Találtam új értelmeket is néhány mondatban.)

Persze, jót tett a szünet, a sok más produkció, és a nyár is. Azért sok javítható hiba is becsúszott. A vezérkar mégis elégedett volt. És a nézők is szerettek minket!

Bár, nem tudom jól kezelni a gratulációkat. Sokan megkönnyezték az előadást. Nekünk is élmény volt játszani. Utána évadnyitó pezsgőzés a nézőkkel és a Fészek Színház csapatával.

El is fáradtam, és (most) nem a pezsgőtől. Hazabringáztam, és felbontottam egy rosét.

Másnap is az előadás hatása alatt voltam még. Nagyon szeretem ezt a csapatot. Lehet, hogy ebből nem élek meg, de én csak ilyen előadásokat szeretnék csinálni! Kéne egy szponzor, aki szintén így látja ezt, és értékeli a teljesítményt.

Persze, álmodik a nyomor... Mindegy. Jól érzem magam Cziczóéknál.

Függetlennek születtem. 

forrás: stb50.blog.hu