"Borral, Gabriellával" - Színészélmények

Bejegyzés alcíme...

2012. október 23. - Gabriella tizennégyszer

Pirosbetűs ünnep. Tíztől részt vettem a budaörsi megemlékezésen. Vas István: Az Új Tamás című versét olvastam fel. Nehezen értelmezhető, de nagyon szép vers. Remélem, érthetően adtam elő. A tapsból és Suba reakciójából is erre következtettem. Én is úgy éreztem, hogy átment a gondolat. Csizmadia Ildikó volt a műsorvezető. Tőle is az jött felém, hogy meglepődik rajtam, és tetszik neki.       

Gabriella csapat.jpg

Jó így ünnepelni, megemlékezni, ha közreműködője is lehetek egy megemlékezésnek. Így nagyon erősen hat rám. Utána a tévében is erről néztem dokufilmeket. Egészen felkavartak. Pedig nagyon sok '56-os műsorban szerepeltem már.   

Aztán itthon még aludtam egyet, és mentem Gabriella... - G14 - előadásra. Összemondtuk a szöveget és héttől előadás. Nagyon jól ment. Biztonságossá vált a negyedik után. (Milyen lesz a tizennegyedik után?) Ez jónak mondható. Szalay Marianna is nézte. Ő most volt először a Fészekben. Attila kérte fel egy következő darabban játszani. Én egy Jelinek darabban játszottam vele néhány évvel ezelőtt. Szimpatikus ember és jó színésznő. És nem mellesleg, dicsérte az előadásunkat.

Dumáltunk is utána, egy üveg rosé mellett, Attiláékkal. Ez ritka alkalom. A Fészekben nem divat a piálás, és ezt én élvezem. Végre egy színház ahol nem kell kiinni a büfét előadás után! Persze, már egyre ritkábban vagyok ilyen közegben. Emlékszem, húsz évvel ezelőtt a Szkénében kiittuk a büfé készletét, majd átmentünk a Libellába. Aztán amikor az is bezárt, irány a non-stop Múzeum cuki. (Hányszor virradt ránk ott, Istenem! Jöttek reggel az egyetemisták kávézni, mi meg ott hasaltunk az asztalokon. Rég volt.)

Tamás kérte, hogy írjak az előadásról is .Én nagyon szerettem játszani. Tamás eddig is jó volt, de most különösen figyelt ránk. Engem már előadás előtt rádumált egy kávéra. Zsófit is biztatgatta. Mindenkit próbált már az előadás előtt a saját felajzott állapotába hozni. Sikerült is neki. Talán ennek is köszönhető, hogy egy nagyon jó előadás sikeredett belőle. A nézők szerint is. Most sem akartak tapsolni, nehezen ocsúdtak fel a végén. (De aztán beindult a taps.)

Jó nap volt ez is.

forrás: stb50.blog.hu