"Újult erővel" - Színészélmények

2012. október 28. - A nép ellensége

Kissé lámpalázasan, de jó kedvűen érkeztem a színházba. Nem mondhatni, hogy probléma mentesen telt az előadás előtti pár óra.

25.jpg

Valahogy szokásomhoz híven el voltam csúszva, 4 órakor még a társalgóban ülve ettem a joghurtomat, mire észbekaptam, átöltöztem és sminkeltem Bogival, addigra fél 5 is elmúlt, mindenki rám várt, hogy kezdés előtt gyorsan átvehessünk még egy-két jelenetet.

Az előadás jól sikerült, talán jobban is, mint vártam. Igaz, voltak benne hibák, szövegtévesztések, de volt ereje, úgy éreztem, hat a nézőkre. Jót tett neki a fél év kihagyás, most sokkal lendületesebb, mint tavasszal volt. Ráadásul, amint beléptem a jelenetbe, sokkal kevésbé voltam lámpalázas, mint eddig bármikor, bízom benne, hogy ez meg is látszott a játékomon.