Jó reggelhez szól a trailer!

Bejegyzés alcíme...

Ismét engem kaptok reggeli napindítónak, de ezúttal nem csak szavakkal kell beérnetek. A mozgókép fontos nekem, ezt már párszor talán hallhattátok a blogon. Miklós Máté is érintett a témában, ezért Ancsi hozzánk fordult, hogy készítsük el az előadás trailerét.

filmmaking.jpg

 

Kicsit nehézkesen akart beindulni, mint mindent, ezt is elkezdeni volt a legnehezebb. Ancsi megadta az alapötletet, az első feladat egy rap összehozása volt, mégpedig színházunk költője, Miklós Máté által. Elkészült a rap, Máté most is bizonyította tehetségét, tökéletesen szedte rímekbe azt, ami a Hun vagyunk?-ban történik. Közben én agyaltam a történeten, folyamatosan egyeztettem a többiekkel. Végül összeállt, mit kellene csinálni. Egy egynapos (plusz egy könnyed 2-3 óra Mátéval másnap) forgatás, amibe szépen sorban csatlakozik be mindenki. Attila profin megszerkesztette a számot, aminek a klipje végül (kis felvezetővel) elkészült. Ez lett a mi trailerünk.

Kicsit fárasztó volt az egésznapos mászkálás, de szerintem megérte. Úgy láttam, a többiek is lelkesek voltak, bár fáradtak (annyira mondjuk biztos nem, mint én, amikor úgy döntöttem, hogy 0 órát fogok aludni egyik este, és munka előtt összevágom az anyagot). De ez természetes. Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki a forgatásban részt vett, és hogy én is alkothattam kicsit velük. Jó volt veletek eltölteni egy napot. Köszönet Ancsinak és Attilának a támogatásért és a segítségért, és szeretném megköszönni Józsinak is, akinek a kamerájával forgott a film, és még egy számítógépet is kölcsönadott, amin (az enyémmel ellentétben) össze tudtam vágni az anyagot. Nélkületek nem sikerülhetett volna.

Van, aki már látta, de nagyközönség elé csak most kerül. Kérnék egy kis dobpergést... Köszönöm, és most hadd mutassam be büszkén közös alkotásunkat, a Hun vagyunk? előzetesét. Remélem, ez meghozza a kedvet magához az előadáshoz is. Hiszen ezért készült. (Ja, és ha valaki kíváncsi, hogy mért nem 1080p HD, az újfent Zsoltival rendezheti a dolgokat csütörtökön).