Fanny + Andi

"A mi kis társulatunk, Zsolti <3, Péter, Zsuzsanna, Krisztián, Kátya, Saci és Melani. Eleinte nagyon nem szerettem velük dolgozni,mert ugye én szép vagyok és különleges, és persze tehetséges...

fanny.jpg

Imádom apát és anyát mert mindig tudják, hogy mi tesz engem boldoggá,tudják, hogy szeretek vásárolgatni és csajos dolgokat csinálni. Apu viszont berakott ebbe a fránya színházba, aminek nagyon nem örültem,de annyiból jó volt, hogy amikor a többiek elküldték Zsoltit, én megvigasztaltam és összejöttünk, tiszta szupcsi,amúgy Zsolti eddig az egyetlen olyan srác,aki ennyire meg tud nevettetni..."

Fanny karaktere nagyon távol áll tőlem, nehéz is volt ennyire megtalálni a tulajdonságait és magamra ölteni. A Zsoltit alakító Dávid már említette is, hogy de jó, hogy a valóságban nem vagyok olyan, mint Fanny. Ennek én is nagyon örülök... Igaz, a mai lányokra általában az jellemző, hogy nyávognak stb. Érdekes, mert én az ilyen karakterű embereket (lányokat) ki nem állhatom, ezért is nehéz Fannyt alakítani... Már csak egy próba van a premierig, túl vagyunk a főpróbán, most jöhet a következő lépcsőfok. Nagyon örülök, hogy sikerült megcsinálnom, mindig is erre vágytam, hogy csinálhassak valami olyat, amit biztosan nem fogok elfelejteni. Remélhetőleg a premier is jól fog sikerülni, és a darab a közönségnek is tetszik majd, mert a "Hun vagyunk?" engem teljesen magával ragadott.