Színes egy ház ez a Color House

Az új darabunk címe: Color House. Miről szól? Halvány lila gőzöm sincs. És mégis, csináljuk, mi hárman: DD, Máté és én. Milyen lesz? Szintúgy nem tudom. Eléggé biztos alapokon fekszik egyelőre az előadás.

Fénykép0419.jpg

Mégse féltem magunkat. Úgy érzem, komoly lehetőség van ebben a darabban. Nem csak azért, mert a mi koszorús költőnk, Miklós Máté írta. Szerintem akaratlanul is egy olyan darabot írt, amit igazán az fog majd sikerre vinni, hogy mennyire mélyedünk bele az alapanyagba. Mennyire vagyunk hajlandóak kilépni a saját komfort zónánkból. Mert ehhez szükség lesz, hogy ne csak a minimumot csináljuk meg.

Anikó gyakran mondja nekünk, akkor jó egy előadás, ha a színészek utána úgy érzik, teljesen ki vannak purcanva. Szerintem ez után én és DD eléggé kileszünk. Ha csak a próbákból indulok ki.