2012/2013 - Az idei évad az én szemeimmel

Úgy gondolom, hogy a Fészek Színháznál egy évad mindig a táborral kezdődik. Idén nem tudtam részt venni a táborban. Pedig ott készültek a Romantika alapjai. Ennek ellenére mégis megkaptam Kisgiza szerepét. Roppantul örültem neki. Imádom ezt a karaktert.

vasvar_zsani.jpg

A nem/más folytatódott idén is, de már Bogi volt velünk, mint Andrea, s Vera, mint Bella, a mentalista. Én szerettem nagyon dolgozni Bogival. Azért írom múlt időben, mert a nem/más-tól búcsúztunk idén. Az én feladatom Vivi alakítása volt. Szerettem nagyon. Nem egy olyan karakter volt, akit szerettek a nézők, de én bírtam nagyon. És szerintem néha viccesnek is tűnt.

Visszatérve a Romantikára: ha belegondolok, az idei évem a színházban erről szólt. A czattipróbákkal hangolódtunk az év elején a darabra. Sok különböző gyakorlattal találkoztunk a próbák folyamán. A kedvencem a „há"-s játék volt. Az nagyon tetszett. Nem is gondolná az ember, hogy mennyi önuralom és figyelmesség kell ennek a feladatnak a végrehajtásához. Ezen kívül még sok érdekes dologgal találkozhattunk a próbák alatt. Például eljöttek hozzánk olyan emberek, akikkel beszéltünk a darab témájáról, és bővíteni tudtuk ezáltal az ismereteinket. Ezek szerintem nagyon hasznos dolgok voltak.

Decemberben volt a Romantika premierje. És a FÉSZEKARÁCSONY is. Aki nem tudná, minden évben karácsonykor a színházban is ünnepelünk, hiszen ez a szeretet ünnepe és mi szeretjük egymást, mint egy család. Ilyenkor nagyon mókás játékkal szoktunk ajándékozni, ez mindig rettentően izgalmas. Együtt vagyunk és jól érezzük magunkat.

Márciusban volt a Hun vagyunk? premier. Ez a másik csoport előadása. Nekem nagyon tetszik. Nagyon érdekesnek találom a témát, ahogyan megközelítik, és a karakterek zseniálisak. Ebben a hónapban búcsúztunk a nem/más-tól. A színházi világhéten tettük ezt. Mert nálunk az is volt! Ezt a hetet a színházak éjszakájával zártuk. Színes programokkal készült a színház, mint a filmvetítés koncert és Gabriella előadás kétszer.

Időközben a Romantika előadások haladtak előre. Játszottuk a Jemolban és fesztiválon is. Vasváron. Ugyanis ott voltunk júniusban. Szerintem nagy sikert arattunk, hiszen rengetegen jöttek gratulálni. Színészi alakításért díjat is kaptam. Nem dicsekvésből írom, hanem azért, mert nagyon örültem neki. Az évadot ezzel a díjjal zárom. Kisgiza és a többiek, találkozunk a következő évadban. Várlak!