2012/2013 - Elég kemény volt...

Bejegyzés alcíme...

Ez után az évad után érzem, hogy jó lenne már egy kis nyári szünet. Elég kemény volt... Új arcokat ismertünk meg és régieket vesztettünk el. Valaki ment, valaki maradt. Sok-sok változás volt ebben az évadban. Azt hiszem elmondhatom, idén töltöttem talán a legtöbb időt a színházban a Fészkes „pályafutásom" alatt.

vasvar_gabi.jpg

Próbáltam beilleszkedni, új nézőket idecsábítani, dolgozni és megismerni azokat, akiket még nem ismertem eléggé. Ez több-kevesebb sikerrel meg is valósult.

A Májlájttól hamar búcsúztunk, de jó emlékként marad meg minden próba, és főleg az utolsó előadás. A Hun vagyunk?-kal sokat foglalkoztunk, próbáltunk és ezáltal megtanultam, hogy milyen az, amikor igazán megerőltetem magam egy szerep miatt fizikailag, agyilag és lelkileg egyaránt. Bemutattuk és én nagyon élveztem. (És élvezem!)

Aztán ott volt az a fránya érettségi (szalagavatóval, ballagással, bankettel és szerenádokkal párosítva). De túl vagyok rajta. És sokan teljesítettük ezt a próbát idén a társulat tagjai közül.

csapat.jpg

És előttünk van a még be nem mutatott, de már készülő 1001 (munkacím). Már csak pár hetünk van rá. Én személy szerint nagyon élvezem, és jó új arcokkal együtt dolgozni. (Nagy Éva m.v., Öskü Bálint m.v.)

És persze a vasvári hétvégénket sem hagynám ki, ami szerintem mind előadásilag, mind közösségépítésileg fontos és hasznos kis túra volt.

Már csak az évadzáró a mi poétánk verseivel és egy-két nagy takarítás van hátra, aztán jöhet A tábor!

(Ja, és Vasváron megmásztam azt a nagy kígyót és megforgattam a kulcsot, szóval állítólag ezentúl mázlis leszek!)