Az ajtó zárva...

halloween.jpg

Az ajtó zárva, a kulcs nálam… és senki nem sejt semmit.
A mai este lesz a tökéletes. Fruzsina hiányzik, mint mindig. De sebaj, még kapóra is jöhet. Lehet, még rá is terelik majd a gyanút, ha bárki rá is jön, mi történt. Hisz ki gondolná majd, hogy én tettem! Az álcám eddig remekül bevált.


Krisztiánnal fogom kezdeni. Ő a legkisebb veszély ebben a társulatban. Az akarja mutatni mindenkinek, hogy Isten az ő védelmezője, meg hogy mekkora egy szentfazék, de egy pillanat alatt elkábul amint egy női fart lát. Sec-perc alatt megtöröm. Észre se fogja venni, csak mikor már késő…
Zsolti is könnyű préda. Bár a saját feje után megy, ezt könnyedén ellene fordíthatom. Ha jól játszom a szerepemet, még pont ő fog hozzám érni, amíg a szemébe nézek. És nekem csak annyi kell.
A többi lány már nehezebb eset lesz. Fanni túlságosan magával van ahhoz elfoglalva, hogy pont engem vegyen észre. Fondorlatosnak kell lennem. Az ő lelkére szükségem lesz, mielőtt a többiekre kerülne a sor.
Kátya. Na, ez a lány legalább fele olyan ravasz, mint én. Vele nem is az érintkezés lesz a legnehezebb. Már most is gyakran engem fésülget két próba között. Viszont ő már ellen tud állni az erőmnek. Még ha csak egy másodpercre is. Gyorsnak kell lennem. A többiek nem vehetik észre, ha vele erőlködök. Nélküle még nem vagyok elég erős.
Zsuzsanna. Az igazi első akadály. Kriszti „keresztény” habókjaitól nem kell tartani, de ennek a lánynak már igazi ereje van és a székelyek Istene nem játék. A többiek lelkével együtt már elég hatalmamnak kell lennie, hogy az övét is megkaparintsam, de ő ellen fog állni.
Viszont ha sikerül, akkor már csak Péter van hátra. A fiúnak nagy a lelke… és tiszta… és ízletes. Főfogás a mai estére. Szeretem kreatív ízeket.
Melani pedig végig fogja nézni az egészet. Kétlem, hogy bármire is ráeszmélne a végéig, de ha mégis, már akkor sem tudna mit tenni. Lehet, mindenkit ellene fordítok, hogy rettegjen, mielőtt vele is végzek.

Igen. A mai este lesz a tökéletes. Csak ezt a fránya dadogást unom már…

Címkék: halloween