Egy szőkenő naplója - Villámrandi

Villámrandizni voltam. Az Éva mondta, hogy menjek, mert a Vilma összeveszett az Erzsivel a Petin, és kiverte a hisztit neki, aki elmondta nekem, szóval szakítottunk, de azóta már ő összejött valami vidéki kis ribivel, mondjuk tutira csak azért, mert féltékennyé akar tenni, de engem persze már nem érdekel az egész, de az meg hogy néz már ki, ha neki van nekem meg nincs, közbe ő a hülye én meg az okos! (Megmondta az Éva.) Szóval értitek. Kell egy pasi. (A Peti gyökér!)

1457581_10202551576171521_103537013_n.jpg

Először azt gondoltam, hogy az egész tök nagy hülyeség, meg uncsi lesz és nem akarok egy rakás szerencsétlennel jópofizni valami kipofozott gyorsbüfében, meg amúgy is! De az Éva mondta, hogy nem fogok unatkozni, mert gyorsan jönnek a pasik, csak kár, hogy gyorsan is mennek el... Nem tudom, ezt miért mondta, mondjuk annyira nem is volt kár mert az összes elég gázos volt.

Az egyik úgy nyomult rám, tökre féltem tőle! De az Éva mondta, hogy az bejövős, ha csak ott ülsz és mosolyogsz és nem csinálsz semmit, mert akkor azt hiszik, hogy nem érdekled őket, és akkor majd bizonyítani akarnak, meg alfahím, meg mittudomén, valami hülye pasilogika... Szóval csak ültem, a nyomulós meg jött (tökjó farmerja volt) és... Áhh, nem is mondom, mondjuk mindegy is, mert aztán gongoltak (vagymi), és akkor jött egy másik.

Az egyik tök cuki volt, ilyen kis romi dolgokat mondott, és úgy nézett a tündibündi kék szemeivel! Csak az Éva mondta, hogy ezekkel nem kell leállni, mert ezek csak teszik magukat, meg most ilyenek, de aztán majd átmennek ilyen vadbaromba, és verős férjek meg alkoholisták lesznek, szóval csak ültem és mosolyogtam, mert az Éva mondta... Ja, de igazából még nem akarok férjhez menni, mert csak elválnék úgyis, meg gyereket én végképp nem akarok, mert folyton sír és olyan... Izé az egész!

Szóval egy idő után már tökre untam, meg bezsibbadt a szám is és akkor jött az a furagyerek... Hát el se hittem! Odajön és csak néz. Tök kuka volt! Meg se mert szólalni csak nézett, én meg éreztem, hogy már tök ideges leszek tőle és aztán elegem is lett és otthagytam az egészet! Egyszerűen nem értem az ilyen embereket... Mennyire kiakasztó már amikor valaki csak ül, mint egy kirakati bábu és nem csinál semmit?! Mondtam az Évának is. Elkezdett röhögni. Nem értem, hogy miért. Itt rajtam kívül mindenki tökre meghibbant...?

Címkék: színház