"Minden rendben volt!" - Színészélmények

2013.december.14 - FészeKabaré (munkabemutató)

Még sohasem játszottam kabaréban. Nézni nagyon szerettem régen a TV-ben Alfonzót, Kabos Lászlót, Kazal Lászlót, Major Tamás és Psota Irén Jenő-Lujza párosát, Salamon Béla mindig egyforma, de ellenálhatatlanul vicces alakját, és még sorolhatnám... Most végre én is részese lehettem egy kabarénak, és nagyon élveztem!

DSC_6176.jpg

Igaz, hogy nem akármilyen partnereim voltak: Jendrics József és Jendrics Anikó! Kevés próba volt, én ugyanúgy izgultam, mint más előadások előtt. Ám amikor felhangzott az első nevetés, minden rendben volt! Onnan már csak az élvezet! És jó volt a kinti monitoron figyelni a többieket, nagyon ügyesek voltak, a közönség szerette amit csináltak,sokat nevettek. Remélem, olyan jó estéjük volt, mint nekem!