"Újra Színpadon" - Színészélmények

2011. október 29. - iluska.wb

Egy hónapja nem játszottuk iluska.wb előadásunkat . És szombaton megint! Tudtuk, előtte le kell próbálni, végül csak lejártuk, de nagyon jó hangulatba hozta a társaságot.

Én kissé feszült voltam, hisz nekem ez nagy kihagyás, de végül, kis késéssel, de elkezdtünk játszani, és nekem pár percnek tűnt, mire már taps és vége. Nagyon nehezen tudom eldönteni, hogy most jó volt-e vagy rossz?  Mindenki azt mondja, jó volt. Hmm, ennek örülök.

A kevés néző ellenére, és a sok idő hátrányára is, jó lett. Ilyenkor egyfajta büszkeség tölt el. És nem magam miatt, hanem hogy az előadás, amit mi alkottunk, sikert arat, és mint egy „anya” vagyok büszke „gyermekemre”. Szerintem mindenki sajtjának tudja azokat a darabokat, amikben játszik, hisz egy részünk mindig is benne lesz. És mások alakításának segítségével születnek, és élnek.

Szóval jól zárult a szombati előadás, szerencsére e következőre hétfőn kerül sor. Nem kell már sokat várni.