Hamlettek Klubja 2.0 | Friday Night Theatre

2014. május 9. Fészek Színház

A májusi éjszakai színházsorozatunk második (vendég)fellépője Mándy Ildikó Társulata, azaz két Hamlet volt.

hamlettek2.jpg

Már csütörtökön megesett velem a Hamlettekkel való találkozás. Kellett egy kis előkészület. Technikában nem volt nagy kihívás, sőt igazából egyáltalán nem volt az. Persze maga az előadás valószínűleg. A színpadot sokféleképpen kipróbáltuk, de végül a fenti képen is látható verzió maradt. A farkasos szőnyeggel.

Már vártam a péntek esti előadást, hiszen egy-két jelenetbe betekintést nyerhettem, illetve kaptam már információt olyanoktól, akik már látták. Felcsigázott hangulatban ültem be a színházterembe. És egy hatalmasat csalódtam. Viszont kellemesen. Sokkal jobb volt, mint amire gondoltam. pedig már az se volt rossz, sőt. De amit láttam, az elképesztő volt.

Felolvasószínház. De nem jelentett gondot, észre sem vettem. Főleg, hogy eköré volt építve, vagy mi. A két színész együttműködése profi volt. Minden egyben volt, az akció, reakció, stb. is. Minden ami poén volt, lejött, és nevettünk is. Pedig azért ebben a térben nehéz. Tudjátok, kevés néző, kevesebb esély a nevetésre... 

Bevallom a Hamlet-ről nem sokat tudok, mint olyan. Persze azért az alapot, meg ilyenek azt igen. Viszont ez nem is volt probléma. Úgymond ismertették is. Minden, amit felhasználtak, meg volt alapozva előtte. 

Ez az 50 perces előadás egyfajta erővel rendelkezett. Gondolom mindkét színész s a rendező is nagy energiákat fektetett bele. Szerencsére sikerrel. Hiszen én élveztem. És szerintem a többiek is.

Gratulálok nekik ezért, és köszönöm az élményt.

U.i.: Még nincs vége, hisz el kell pakolni utána, az meg még vár rám. Majd gondolok az előadásra közben, és mosolyogva pakolok.