„Csupa Boldogság!” - színészélmények

2011. március 30. - Műköröm

Húú… régen volt már Műköröm előadás, de ahhoz képest a szövegösszemondás egész jól ment. (Csak úgy mellékesen, a premier több mint egy éve volt: 2010. 03. 13.) Vártam is ezt az előadást nagyon, mert szeretem ezt a darabot. Boldog és izgatott is voltam, mert eljött az osztályfőnököm és az osztályom egy része is. 

Az előadás előtt még boldogabb lettem, mert eljött Erzsike, a sminkesünk, és Ő engem még nem sminkelt, de amikor végzett az alkotással nagyon tetszett az eredmény. Köszönöm!

Az előadás picit „izgulósan” kezdődött, mert tudtam, hogy olyan emberek ülnek a nézőtéren akik számomra fontosak. De ahogyan ment a darab „elfelejtettem” izgulni. Szegény Nanninak, mint mindig, rohannia kellett az átöltözéssel, s még a harisnyája is elszakadt… Verának a ruháját megint szépen megtűztem, Andrisnak pedig szépen a fejére kötöttem a „pincérkendőt”. 

Az előadás után úgy éreztük a többiekkel, hogy a közönség nem volt túl aktív, de mi jól éreztük magunkat, és szerintünk jól sikerült az előadás, és ezért is nagyon boldog voltam. Az évadban sajnos már csak két Műköröm előadás van tervezve. Remélem ez a darab jövőre is méltó lesz arra, hogy bekerüljön a műsortervbe!!!