Megírom! [Erdei Brigitta]

Sziasztok!
 
Az első alkalommal kicsit fura volt, mert új közösség, új emberek. Az első "foglalkoztatás" nagyon tetszett. Legjobban az, amikor énekelni kellett.
 
A második foglalkozásra már több önbizalommal mentem, egy kicsit jobban "ismertelek" titeket.
 
Lehet, hogy időbe fog telni, míg teljesen befogadtok minket, újakat, de az biztos, hogy azon leszek, hogy minél több embert tudjak megismerni, és barátságokat kialakítani.
 
Nekem a színház az életem. Mielőtt megismertem a Fészek Színházat, előtte 2 évig színészkedtem. Úgy érzem, hogy ha nem tudok ezzel foglalkozni, valami nagyon hiányzik az életemből. Tényleg ez a dolog az, amitől ki tudok kapcsolni, jól érzem magam.
Ezután az éneklés az, ami ki tud még kapcsolni.
 
Sajnos még nem tudtam egyik előadásra sem beülni, de minden erőmmel ezen leszek!
 
Üdv: Erdei Brigi