"Bugyiii" - Színészélmények

2012. március 23., Bugyi - Műköröm

Nagyon örültem, mikor megtudtam, hogy újra Bugyin fogunk játszani, ráadásul a Műkörmöt! Ugyanis ez a darab még itt született meg, és itt is adtuk elő először!


Vera, Nanni, Barbi (aki az első évadban játszotta Tilit) és Bandi áll mellettem

A rákészülés elég érdekesen ment. Én személy szerint elég ideges voltam előtte, de szerintem a többiek is, és így a szövegezés is elég gyatra volt. A fehér blúzom valahogyan kimaradt a bőröndből, így hiányzott a jelmezem egy része. Mikor ez kiderült, nagyon felhúztam magam. Irány haza fehér blúzért, otthon biztos akad másik! (Még jó, hogy Bugyin lakom, így Andris gyorsan hazadobott)

Nagyon izgultam, hogy megint itthon állhatok színpadra! Tényleg nagyon izgultam, de biztosan azért is, mert már régen játszottuk ezt a darabot, de bíztam magamban és a többiekben, s tudtam, hogy jó lesz! Szerintem az is lett. Bár néha becsúszott egy-két apró baki. Végszó elmaradt, nagy csend, mit kell mondani???, de megoldottuk!

Nagyon sok néző jött el. Én nem is számítottam rá, hogy ennyien lesznek. Nagyon örültem neki, hogy ennyien kíváncsiak ránk és persze az előadásra. Mindenki sok gratulációt kapott utána. Hozzám még másnap is odajöttek, és elmondták, hogy ők is ott voltak az előadáson, és nagyon jól érezték magukat, nagyon tetszett nekik a darab, és remélik, hogy minél hamarabb lesz egy hasonló előadás, amit megnézhetnek.

Nagyon szeretek ezzel a csapattal dolgozni, és szerintem már tök jól játszunk együtt. Nagyon sajnálom, hogy már csak egy előadás lesz ebből a darabból.
Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek nagyon a szívéhez nőtt már!