"Szeret(t)em!" - Színészélmények

2012. március 23., Bugyi - Műköröm

Nosztalgiáztunk Bugyi nagyközségben. Sipos Vera, Kohut Zsani és én is itt kezdtünk el ismerkedni a színjátszással. Ritkán járok Bugyira, így nagyon jó érzés volt körülnézni a felújított kastélyban, illetve a régi könyvtár helyén kialakított színpad is meglepett.

Mondhatnám, hogy az itt töltött évekre könnyesszemmel gondoltam vissza, de nem. Inkább azt volt jó látni, hogy ez a viszonylag kicsi település - köszönhetően a multiknak is - tud fejlődni. Ahogy a falu, úgy mi is fejlődünk. A Műköröm című előadásunk már túl van 1+2 szereplőcserén, sok fesztiválon, sok előadáson, s mindezt három évad alatt. Ez a darab kísért el minket egy - nem csak visszagondolva - szép időszakon.

Mindeközben én is formáltam a darabot, ő is formált engem. Megismertük egymást. Az előadáson meglepően sokan voltak. Két volt osztálytársam, Neubauer Fanni és Bodnár Bence - akivel együtt színjátszottunk egykor -  is megnézték az előadást. Jól esett, hogy ott voltak! (Kinek ne esne jól?)

Miért beszéltem sokat múltidőben?
Mert az utolsóelőtti előadás volt.
Sajnálom? Nem.
Szeret(t)em? Igen.
Jó volt, sokat segített, játszottunk egymással, tanultam tőle.
Emelt fővel búcsúzom.
A múlt elmúlt. A jövő...