"Jézsusom-Jézusom / és Attilám!" - Színészélmények

2012. március 29. - nem/más

Hol vagyok, ki vagyok, mit keresek itt? Kik ezek? Mit akarnak tőlem? Mit???
Hogy menjek ki oda a függöny mögé és adjak elő valami Cziczódarabot? Na neeee! A boci-boci tarkát se tudnám elmekegni, pedig azzal már négyévesen is nagy sikert arattam...

Mi ez a szorítás? Mindjárt elfogy belőlem a szusz. Ja, te vagy az Andrea, vagy Clau vagy, hogy is hivnak? Lazíts kérlek, mert mindjárt megoldod a háromnapja tartó székrekedésemet. Bölcs vagy. Vagy csak megérezted? Mindegy. Sikerült időben.....


fotó: GIME

Anikó! Kakukkanyám! Jól beleraktál engem ebbe a fészekbe! Mondtam már, hogy nő még sosem b@szott ki velem úgy, mint te? Tánci, tánci, tánci.... Most kéne mondanom valamit annak a lánynak ott a kanapén. Megvan, beugrott, Sára... Kezdek alakulni. Felismertem a többieket. Most már csak a szövegnek kéne beugrani....

Aktiviti vagy ektiviti - most már ezt is tudom. Andris, én nem bánom, hogy legyeskedsz a lányaim körül, csak legyünk már túl rajta.... Kedves Kati. Nagyon sajnállak, de sírva fogod bánni, hogy kiálltál velem a "színpadra". (Bár titokban remélem, hogy mégsem!)

Vivi! Most már tényleg gazdag vagyok. Ti tettetek azzá. Mázlista mentalista.... Még hogy mázlista? Akkor mi vagyok én? Ölellek benneteket. Jó éjszakát, szép álmokat. "A boldogság mindennek az alapja. És én....... "