Többszörös orgazmus - élménybeszámoló

2012. november 2. - Többszörös orgazmus

A TÁP és a Budapesti Anarchista Színház előadásában volt szerencsém megnézni a Többszörös orgazmus című előadást, ami John Sable egyik művének adaptációja.

tobbszoros-orgazmus-eloadas-jegyek.jpg

A produkció kezdése előtt nagyon izgatott voltam, nem igazán tudtam, mire számítsak a címe alapján. Hát nem kellett csalódnom! Egy kreatív, ötletes, igazán szórakoztató előadás szemtanúja lehettem. Nagyon élveztem, szemléletesen és frappánsan mutatja be az „erkölcsös nem-monogámia" életvitel sajátosságait. Teljesen reálisan vázolta fel az ilyenkor végbemenő lelki folyamatokat és ezáltal nagyon megfogott.

Mindezzel szemben nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy ez egy gyönyörűen megszerkesztett, vicces dokumentáció. Akárhogyan is próbálok azóta rájönni az előadás céljára, mindig kudarcot vallok. Ugyanis könnyed szórakoztatásnak nagyon is megfelelő, mélyebb tartalmat viszont nem igazán tudok belegondolni. Tabudöntögetés? Paródia? Reklám a poligámiának, mert mindenki a monogámiát támogatja? Nem tudom eldönteni. Tabudöntögetésnek nem elég megbotránkoztató, paródiának nem elég parodisztikus, reklámnak viszont túlságosan is. Épp ezért nem tudom eldönteni, hogy rettenetesen jó előadást láttam-e, vagy valami könnyed kikapcsolódásban részesültem.

Tépelődésem ellenére viszont ajánlani tudom a Többszörös orgazmust, mindenkinek, aki kicsit az alternatív párkapcsolatok világába szeretne belelátni. Biztos vagyok benne, hogy nem marad gondolatok nélkül.

Képforrás: www.jegyajanlo.hu