Még mindig van baki...

Ma technikai hibákat kaptok tőlem. Nyulassy Attila rendezéseinek bakijait. Ezek általában inkább azért érdekesek, hogy Ny. Attila miképp reagálja le őket. Mások szoktak beszámolni a reakcióiról, melyeken általában csak mosolygok, de van, hogy még én is elképedve állok utána.

blog6784.jpg

Iluska.wb-n végig mellettem ült a fénypultnál. Ennél rosszabb nincs. Illetve van, amikor bele is nyúl a munkádba. Ezt szerencsére csak egyszer csinálta, de az pont elég volt. Képzeljétek el, hogy dolgoztok, például számítógépen, és végig ott áll a főnökötök, nézve mit csinálsz. Néha felszisszen, mikor rosszul írsz be valamit, ami persze elő fordul, mivel végig ott áll és frusztrál.

Májlájt már más. Itt először azért hibáztam, mert régen ültem fénypultnál utoljára. Aztán azért hibáztam, mert elbíztam kicsit magam. A legutóbbin meg azért, mert kicsit átrendeztük. Volt egy olyan bakim, ami kicsit ciki is. A zene úgy indul, hogy egy távirányítóval felém bökdösnek a színpadon. Ez úgy sikerült, hogy annyira néztem mi is jön, merre, mikor, hogy nem vettem észre Bogit, aki már legalább 5-6-szor eljátszotta ezt.

A hibák mindig akkor jönnek, amikor minden jól megy amúgy. De nem engedhető meg, hogy minden klappoljon. Valaminek, valakinek rontani kell. Murphy?