Zsófia hányszor?

2013. március 30. este 8 és 11 óra - Gabriella tizennégyszer (Fészek Színház / Jemol)

A Zsófia egyszer sem előadás kapcsán Magdala Gabriellával, Zoltán Dániellel és Viktória Dáviddal beszélgettünk a közösen megélt próbafolyamatról, a közös alkotásról, a fészkes létről. Olvassátok! (18+)

gabriellakamu.jpg

Dávid, Gabriella, Dániel és a titokzatos idegen

Gabriella, talán az Ön feladata volt a legnehezebb, hiszen Zsófia karaktere elég messze áll Öntől!
DÁNIEL Ezzel vitatkoznék...
GABRIELLA Dániel, befognád? Köszönöm.
DÁVID Próbáljátok disztingválni magatokat!
DÁNIEL Dávid, inkább igyál!
DÁVID Mi van, már tegeződünk, hirtelen már nem vagyok doktor úr? És különben sem vagyok szomjas.
Hallgassuk meg Gabriellát, kérem!
DÁVID Semmi akadálya.
GABRIELLA Szóval... Zsófi tényleg kemény feladat elé állított. Bár megjegyzem az elején, meglepően sok hasonló tulajdonsággal bírunk.
DÁNIEL Lustaság, pontatlanság...
DÁVID (halkan) Formás popó...
GABRIELLA Ezt Zsófi nevében is kikérem magamnak. Kivéve a popót. Zsófi értelmes, kiemelkedően intelligens fiatal lány, de életének folyója merőben más mederben vezette őt, mint engem.
DÁNIEL Micsoda költői mondatok, Gabi!
GABRIELLA Lírai, drágám. És ha még egyszer Gabinak szólítasz...
Dávid, Ön hogyan birkózott meg Bélával?
DÁVID Mi sohasem birkóztunk Bélával. (nyerítve nevet) Béla jóember. Nagyon nehéz volt rávennem magam, hogy valami minimális emberséget magamra erőltessek. De a színész élete már ilyen. Én Zsófit legalább tizennégyszer...
GABRIELLA Zsófi fél perc alatt kicsinálna, te perverz állat!
Beszélgethetünk nyugodtan?
DÁVID Tudja, kedves szerkesztő asszony, Gabriellával volt egy kisebb afférunk még korábban.
GABRIELLA (gúnyosan) Affér!
DÁNIEL Mi volt?
GABRIELLA Semmi, drágám. Mesélj inkább Tamásról!
DÁNIEL Mi volt köztetek?
GABRIELLA Tamás precíz, megbízható, te meg aljas áruló vagy, na, folytasd...!
DÁVID Nyugi, Danikám, nem volt semmi! Neonfények, Led Zeppelin bakelitről, szembekötősdi...
GABRIELLA (elmosolyodik) Tizennégyszer...
DÁNIEL Te megcsaltál?
GABRIELLA Dehogy, drágám. Különben is, érted tettem.
Dániel, mesélne Tamás megformálásáról...? Ki van ott? Hahó!
A DOBOS (némán belép)
Jó napot, elnézést, de itt egy magánbeszélgetés zajlik...
A DOBOS Nincs sok időm.
DÁNIEL Ki maga?
GABRIELLA (imádattal nézi a Dobost)
A DOBOS Én vagyok az igazi Dániel. Dani.
DÁNIEL Ki ez a férfi, Gabi...?
GABRIELLA (lelövi Dánielt)
DÁVID (viccesen) Bumm-bumm!
GABRIELLA Gabriella vagyok, hát olyan nehéz ezt megjegyezni?
Jézusom..., ez mi...? Hé, valaki hívja a mentőket...!
A DOBOS Odakint várlak. De előtte takaríts ki! (kimegy)
DÁVID Tudtam, hogy egyszer megteszed, de azért ez durva mégis.
GABRIELLA Ne dumálj, fogd meg a lábait!
DÁVID Dehogy fogom!
GABIELLA Segíts eltüntetni innen!
Mi történik itt? Segítsenek...! Valaki...!
GABRIELLA Te is kussolsz, értve vagyok?
DÁVID Ne baszogass már mindenkit!
GABRIELLA (nevet) Azt mondtad, hogy ba-szo-gass?
DÁVID Azt mondtam? (nevet) Azt mondtam, hogy ba-szo-gass? (kacagnak)
Engem engedjenek el, senkinek nem mondok semmit... Nekem kisgyerekeim vannak, engem vár a családom... kérem...!
GABRIELA (suttogva) Láttad az arcomat...
Én nemmmmm lááőőpgkaádfpofadoicn mdHGe78wört2p9hoiasjckbasn c-----------------------------