Felvezető

heti_szerkeszto.jpg

Jó reggelt! A dolgozóknak kellemes napot, kitartást, a vizsgázóknak és érettségizőknek szintén kitartást kívánok (nekem is hátravan még két  vizsga). Hamarosan véget ér az évadunk, de azt nem lehet mondani, hogy ölbe tett kézzel ülnénk. Annyi minden van még a tarsolyunkban... Hogy egy egész bloghetet szánunk rá. És nem csak erre!

49.jpg

Ez a hét kicsit rólam is szól. Bár néha megjelenek itt, szerkesztek, vagy írok, és biztos sokan láttatok már a színpadon, azt gondolom, nem sokan tudják igazából, hogy ki vagyok. Ezért szeretném most, ha ez a hét kicsit rólam is szólna. Megérdemlem, nem? Olyan régóta vagyok a társulat tagja... Na, de erről majd délután. Szóval ez DD-hét lesz. DD, azaz én. Nem kell megijedni, nem rólam kell egész héten olvasgatni. Ez csak annyit jelent, hogy ez a hét (ebben az évadban az utolsó bloghetem), amellett, hogy tartalmaz majd személyes írásokat tőlem, kicsit az én személyiségemet fogja tükrözni. Szóval a kedves olvasó két dolgot kap egy héten: egyrészt, ha kíváncsi rá, jobban megismerhet engem, de ez az opció abszolút nem kötelező, ha a néző csupán arra vágyik, akkor megtudhatja, mi minden fog még történni a Fészek Színházban idén.

Azt hiszem, ez így könnyebb is lesz, nem kell honlapokat böngészni, időpontokat keresgélni Facebookon, itt most egyértelműen a néző elé lesz tárva, hogy idén mire számíthat. Szerintem ez mindenképp pozitív, és ahogy írtam, ez társul még azzal, hogy mindez kicsit belőlem jön majd. Mi az a Color House? Milyen (munka)bemutató(k) várható(ak) még idén a Jemolban? Hova utazik idén nyáron a népes társulat? És ki írja az eddigi portréhetekről kimaradt DD-portrét? Ezekre a kérdésekre ezen a héten mind választ kaptok. Érdekes lesz, nem? Még én is várom. Köszönöm a figyelmet, és délután találkozunk.