I say Goodbye Merenye!

Szép volt, jó volt, elmúlt! Megszoktam ezt a helyet, mikor idén megérkeztünk, olyan gyorsan foglaltuk el a helyszínt, mintha haza értünk volna. Gyors kipakolás, pedig meddig tartott a be, cigi, kávé, szalonna, és elkezdődött! És már vége is lett.

hmateblog2.jpg

Gyorsan teltek a napok, mintha meg sem történtek volna. Az elején kicsit döcögtem, amit annak tudtam be, hogy egy év alatt begyöpösödtem színjátszás terén, nem használtam agyam azon részét. De belejöttem. Azt egy kicsit sajnálom is meg nem is, hogy nem volt elég időm magamra a jelenetek nagy részében, de szerintem eléggé ügyesen megoldottam.

Olyan elvárásokkal mentem Merenyére, hogy mindent odateszek, kicsit visszarázódom a színészkedésbe, hisz hiányzik, technikailag mindent rendben tartok, és megpróbálom azt is tökéletesen végig vinni. Szóval 150%-osra akartam tenni magam. Ez sajnos nem sikerült, szóval kissé kudarcot vallottam. Egy gyenge 100%-ot hoztam, a szokásost, de valahogy nem tudtam tovább menni. Azt szerettem volna, hogy hűha Máté, ez igen, ehelyett lett, egy ügyes voltál Mátéka! De se baj, nem adom fel. Majd az évad közben kihozom magamból.

Jeleneteim első fele az én részemről lapos volt, nem tudtam mit kezdeni a helyzetekkel, kicsit úgy éreztem kilógok a többiek közül. Úgy látszik a színpadon állni nem olyan számomra, mint a biciklizés, el lehet felejteni. A tábor végére talán felzárkóztam picit, de ez nekem nem volt elég, és szerintem Attiláéknak sem. Tudom, hogy tudok többet, csak azt nem, hogy hozzam elő. És mivel megpróbáltam jobban koncentrálni a „színészi alakításokra" így a technika, csak egy ilyen másodlagos dolog lett, minden meg volt, de ott sem volt meg az a plusz. Lehet, hogy azért mert a kettő együtt nem megy, de nem biztos. Lehet, hogy csak én vagyok béna.

A hangulat fergeteges volt, éjszakai túrán húst is flambíroztunk, igaz az véletlen volt. És a társaság nagyobb részével még beszélgetni is tudtam. Bandival is például, olyanokról, amikről nem szoktunk, ez jó volt. Kösz Bandusz.

Nagyon jó volt, nagyon szép volt, de jövőre még jobb lesz! Remélem. Viszlát, legközelebb máshol!