Goodbye and Welcome

Bejegyzés alcíme...

Négy év, öt tábor. Elfújta a szél. Méghozzá milyen gyorsan! Jó ég. Merenye egy pillanat alatt elszállt. Azt gondoltam, majd lapra vetem, melyik mennyire jó volt, de sajnos kudarcot kell vallanom már rögtön az elején. Ezt nem lehet rangsorolni. Nyilván az utolsó tűnik a legjobbnak, mert annak az emléke él bennem a legintenzívebben. Kacagás, hőség, munka és higgadtság. Ezek jellemezték talán leginkább az utóbbi tíz napot.

nanniblog2.jpg

Gyönyörű epizód volt ez az életemben, szerintem a többiekében is. A legek tábora. Elzárva a külvilágtól, térerőtől, internettől, de mégis mindened megvan. Zalamerenyén ha az ember kifekszik a szabad ég alá este, és a csillagokat bámulja, eggyé válik az univerzummal, és megihleti. Talán innen a sok jó ötletünk. (Hahaha...bárcsak). Szeretnék egyenként szólni néhányatokhoz.

Guszti, veled kezdem. Mi évekig nem jöttünk ki túl jól, sőt. Viszont idén valami nagyot változott. Borzasztó jó szavakat és gondolatokat adtál a számba, minden erőfeszítésedet beletéve. Illetve, igyekeztél kompromisszumot kötni, és megoldásra törekedni. Ezt elismerem, és hálás vagyok érte. Köszönöm neked.
Zsófi, sokszor úgy érzem, néha elég egy pillantás, és tudjuk mire gondol a másik. Furcsán jó érzés. Mindig a nyomodban leszek, mint egy példakép követlek, mégis melletted leszek, amíg szeretnénk.
Bandi, már zengtem rólad ódákat. Nagyon szeretlek Cunci. „A Bandi és A Nanni" nélküled tudod... nem lenne olyan, jing és jang.
Vera, hiányzol.
Attila és Ancsi, köszönöm, hogy megteremtettétek a körülményeket, hogy ennyi ilyen érdekes ember találkozhasson, és alkothasson valami „mást", valami jót, hogy foglalkoztok velünk, hogy erőt és energiát nem sajnálva segítetek nekünk, hogy valami olyat tehessünk itt-ott, amivel többek leszünk, mert igen, ez a lényeg. Többek, mások által.
H.Máté, bár az idei tábor nem kecsegtetett számunka túl sok jót, mégis nagyon odaadó voltál, segítőkész, akármikor akármit kértem, azonnal rendelkezésemre álltál. Kösz, hogy vagy nekünk, még ha néha olyan lüke is vagy.
Emem, keep rockin'! Ez a te utad. Asszem' megtaláltad önmagad, bár a közösségből mintha kicsit kivonni látszottál. Mi itt vagyunk.
Hajni, évről évre jobb vagy! Az indiai táncban nagyon tetszett, ahogy táncoltál, jó lesz ez.
És Tia, téged hagylak a végére. Emlékeztetsz kicsit magamra, nem tudom miért. Szeretem a játékod, szeretem nézni, de tudsz te még ennél többet, ugye-ugye?

Ez vagyunk mi. Adunk, és kapunk. Bár ennek itt vége, nem esek kétségbe. Minden vég valami új kezdete. Mondják. És már tudom is mi vár. Figyeljetek, és kezdjétek velünk az évadot. Nem fogtok csalódni, higgyétek el.