Heti szerkesztő vagyok én...

heti_szerkeszto.jpg

Ezen a héten én vállaltam a szerkeszői posztot. Most van egy kis időm, bár technikai akadályok hárultak elém. Ebben az évadban a blogot nem vittem túlzásba, de nem is baj. Volt elég dolgom így is. De lesz is még.

hmate.jpg

'Az utolsó magyar' című előadásunk alakuló félben van, nem rég az első felvonást már egyben próbáltuk. Erről bőveben is olvashattok még a héten, Miklós Zsófia tollából, akarom mondani ujjából. A 'FészeKabaré' próbái is nagyban folynak, ennek a technikáját fogom én csinálni, szóval sokat mondani róla még nem tudok. Hamarosan a 'Hun vagyunk?' is újra lesz próbálva, hiszen egy szereplőváltás történik a darabban. Krisztián szerepében mostantól én fogok tetszelegni. Már igazán várom!

Mindezen próbafolyamatok közben meglévő előadásainkat játszuk tovább lankadatlan. Tehát a színpad folyamatosan átalakulóban van. Egyik nap ez a díszlet, másik nap pedig már a másiknak kell fent lenni. A technikai igények egyre magasabbak, de szerencsére tartani tudjuk a lépést. Ami nincs, azt megoldjuk, hogy legyen.

Kellemes időtöltést, olvasgatást kívánok a héten!