Megírom! [Pop Larisa]

Amikor meghallom a fészek szót, általában egy biztonságos, meleg és kedves hely jut az eszembe. Mikor első alkalommal látogattam el a Fészek Színházba, rájöttem, hogy milyen találó is ez a név valójában.

feszek_1x1.jpg

A nézőtér kicsi, akár a fészek, és ugyanúgy öleli körbe a színészeket, akár a fészek a fiókákat. Amikor beléptem a nézőtérre, különleges hangulat lett úrrá rajtam. Egyszerre éreztem izgatottnak, lelkesnek, boldognak és szabadnak magam. A Fészek maga az otthon!

Otthont ad a színdarabnak, a színésznek, a zenének és az érzelmeknek is. A csapatot már idősebb, tapasztaltabb színészek, ugyanakkor a szárnyaikat még csak most kibontó színészek is alkotják. A színpadon hol vidám, hol szomorú, hol pedig megható pillanatokat élnek át. A színész a színpadon nem színész, magává a karakterévé válik, és ezért csodálom őket.

A Fészek Színház attól olyan különleges számomra, hogy nincs kenve semmi giccses, semmi felszíneskedés. Itt találtam rá az igazi színházra! És azért is tetszik ennyire, mert az embert itt csak pár centi választja el a színészektől, ténylegesen látja, hogy mi történik.

Ha valaki igazán szereti otthonosan érezni magát, és igazán jól megírt darabokat látni, akkor sok-sok szeretettel ajánlom neki a Fészek Színházat, melyben bizonyára meg fogja találni a számára legalkalmasabb előadást.