"Szövegeztem estére" - Gabriella tizennégyszer próbanapló

Az Aradi vértanúk napja volt. Reggel még ablakot pucoltam. Aztán délben lementem vásárolni. Egy közeli teraszon ittam egy sört, közben szövegeztem estére. Négytől volt G14 próba, és este nyilvános főpróba.

gabriella7.JPG

Nézték a színházban játszó srácok. Nagyon jól ment. Most ment a legjobban a szöveg is. Erős előadás lett belőle. Lehet benne sírni, nevetni és nevettetni, részegnek lenni, kijózanodni, pisilni, rettegni, kiabálni, halkan beszélni, filozofálni, parodizálni, cinikusnak lenni, őrültnek lenni, verekedni, szeretkezni, férfi baráttal ölelkezni...

Színészt próbáló feladat. Ha hitelesen próbálod mindezt megtenni. Asszem sikerült. De ez csak próba volt. Még kattogott az agyam a szöveg miatt.

Utána beszélgettünk a srácokkal, érdekeseket és hasznosakat mondtak.

De tetszett nekik, és ez biztató.

forrás: stb50.blog.hu