Nektek

Mára rengeteg szórakozási lehetőség alakult ki az emberek számára. Ezek lehetnek zenés, táncos szórakozóhelyek, de olyanok is, amelyek kultúrát szolgáltatnak a társadalomnak. Gondolom mindenki sejti, hogy most a színházra gondoltam. Sajnos, én magam nem tudok rendszeresen eljutni színházi előadásokra, de jelentős szerepet játszik már az életemben évek óta.

zsani2.jpg

Körforgalom (2009-2010)

Én úgy gondolom, fontos, hogy az emberek színházba járjanak. Nem azért, mert ott hű de jókat lehet nevetgélni egy vicces darabon, vígjátékon, nem szórakozás céljából. Persze az is fontos, hogy néha kikapcsoljunk és az kiváló, ha erre a célra a színházat választjuk. De, ha az ember színházba megy, akkor már ott művelődik. Nagyon sok olyan élményben lehet része, amelyet soha nem nyújtott volna neki más dolog. Az nagyon jó érzés, ha az emberre hatással van egy darab, hatással tud lenni és esetleg azonosul is vele. Az én közvetlen környezetemben nem sok olyan ember van, aki gyakran vagy rendszeresen járna színházba. Ez szomorú. De vannak kivételek! Én ennek nagyon örülök.

Pár sorral fentebb már említést tettem arról, hogy egy ideje kapcsolatban állok a színházzal. Ez a kapcsolat a FÉSZEK SZÍNHÁZ.

zsani1.jpg

Romantika (2008)

Én nagyon büszke vagyok arra, hogy honnan indult ez az egész dolog. Röviden csak annyi, hogy 5 éve, egy kis színjátszó csoportban kezdtem a színházcsinálást a falumban, Cziczó Attilával, a Fészek Színház vezetőjével. Mára a Színház tagja lehetek. Számomra ez azért fontos, mert önbizalmat ad. Évről évre magabiztosabb vagyok, és ezt a Színháznak köszönhetem, meg persze Attilának és Anikónak is. Köszönöm!

Természetesen a játszás öröme is iszonyatosan jó, sok új embert ismerhettem meg a Színház által. Azt mondhatom, hogy jó kis csapat ez a Fészek Színház!
A mi színházuk egy amatőr színház. Ez ma pejoratív jelzőként ismert. Szerintem nem az! Mi saját forrásokból működünk: jegybevétel, elnyert pályázatok. Szerintem fontos, hogy lássák az emberek, hogy ilyen is van, ezt is meg lehet csinálni, hogy a színházat szerető emberek képesek ilyen kicsi forrásból is fenntartani egy színházat. Mi nem vagyunk igazi színészek - igaz, már tiszteletüket teszik nálunk ők is -, de képesek vagyunk csinálni előadásokat, amelyek magas színvonalúnak nevezhetőek.

Fontos, hogy az emberek, az ország, a VIII. kerület - ugyanis itt van a Fészek Színház - lássa azt, hogy mi szeretjük csinálni ezt, és létrehozunk olyan dolgokat, amellyel nekik át tudunk nyújtani érzelmeket, elgondolkodtatjuk őket a világ dolgain.

DSC02897.jpg

Műköröm (2010-2012)