Megírom! [Táborosi Anikó]

Tisztelt Társulat!

Tegnapelőtt jártam először a Fészek Színházban, és ezúton szeretném megköszönni a kellemesen eltöltött estét. Hugommal együtt a Gyenge vagyok c. darabot néztük meg.

Színházukról korábban nem hallottam, nem ismertem, és elég nehezen is találtam meg a helyszínt. Kicsit furcsának tűntek a körülmények: a régi bútorokkal berendezett előtér, ahol nem tudtuk, hogy melyik székre, fotelre ülhetünk, melyikre nem, a kihelyezett kávégép büfé helyett, a ruhatár hiánya, tehát a színházakban megszokott dolgok.

A terembe belépve, helyet foglalva kíváncsian vártuk, hogy mi fog történni, szokatlan volt. Aztán a szereplők megismerése, életüknek átlátása magával ragadta a nézőket. Igazán közelről csöppentünk bele a világukba, szinte benne lehetett élni. A színészek, mindhárman nagy beleéléssel adták elő a mondandójukat, vártuk, hogy mik lesznek a fejlemények. A díszlet egyszerű volt, de a zenével, fényekkel, hangokkal történő átvezetések nagyon tetszettek, magával ragadtak. Igazán modern darab volt, mai filmekkel, szóhasználattal, pörgős részekkel.
3 generáció életéről hallunk, mindhárom szereplőről elmondható, hogy nem átlagember. A saját világukban élnek, nem szocializálódnak túlságosan. A "történet", múltuk könnyen követhető, vannak váratlan fordulatok, elgondolkodtató. A vége sincs elkapkodva, tőrténik fordulat, de végül mindenki úgy gondolja tovább, ahogy szeretné...

Gratulálok a Színészeknek, a Társulat Minden Tagjának, aki közreműködött az előadásban! Ezek után kíváncsi vagyok a további műsoron szereplő előadásokra is, igyekszem azokat is megnézni!

További sok sikert a munkájukhoz!