Búcsút veszek

Újabb Jó Reggelt minden kedves blogolvasóknak!

Ma délután Gabi és Nanni tábor emlékeivel, s - most reggel - saját élményeimmel zárom blogszerkesztői hetemet, köszönöm hogy olvastak minket, és tartsák meg jó szokásukat! Remélem sikerült egy kis melegséget vinni, a hideg őszi napokra.

Bogi2.JPG

Nem vagyok ős-táboros, nincs sok-sok táboros sztorim, viszont nagyon szeretek táborozni, eddig két Cziczótáborban voltam, mindkettőn Zalamerenyén. Az utóbbiba 2012-ben már úgy mentem el, mintha hazamennék, és rá is jöttem hogy miért: mert én bárhol is vagyok, ha velem van a Fészek Színház, én otthon érzem magam. 

Megkaptam a táborban a nem/más szövegkönyvét, mert én leszek mostantól Andrea, nagyon vártam, egész nyáron azt tanulgattam, és egy-két jelenetet még meg is csináltunk a táborban, nagyon jó volt, és várom. Vártam. Miért írom ezt most le?

Mert ma este nem/más előadás a Fészek Színházba! Váltsanak jegyet! Nem fogják megbánni!!

02.jpg

Visszatérve a táborra, hát Romantika, mégpedigmunkabemutató, nekem nagyon nehéz volt egy anyát eljátszani, magassarkúban egyensúlyozni a jó kis zalamerenyei földeken. De mindenki szívébe zárta saját karakterét, és nehezünkre is esett elengedni ősszel, mikor a színházban elkezdték próbálni. Mert már nagyban készül az új darabunk Romantika címmel, bár ezt már biztos tudjátok. Ti is annyira várjátok, mint én?? 

Remélem, tetszettek az írásaim/írásaink, és köszönöm a segítséget Attilának, az írásokat Gabinak, Verának, Zsaninak, Dávidnak és Zsófinak.