Én, S.Andi

heti_szerkeszto.jpg

Ezen a héten én fogom szerkeszteni a blogot. Én?! Én S.Andi, aki körülbelül fél éve vagyok a Fészek Színház tagja, és igen sikerült megtapasztalnom, hogy nagyon sok munkával jár egy előadás elkészítése - igaz, még csak most próbálunk a "Hun vagyunk?"-ra, tehát még nem láttam, nem éreztem, hogy milyen, amikor ilyen sok munka/idő után az előadás már készen áll, hogy a közönség előtt megmutatkozhasson.

andi.jpg

Én, Sorbán Andi

Igen kevés tapasztalattal rendelkezem,sőt, nem is érzem úgy, hogy használhatnám ezt a szót magamra tekintve. Gyakran elbizonytalanodom,de ha Attiláék azt mondják "menni fog". hát menni fog!

A blog szerkesztését ugye ezen a héten én kaptam. Kicsit izgulok, mert ,ez az első alkalom. A heti témánk: hogyan készűl el egy szindarab a kezdetektől a premierig? Több különböző "beosztású" színészt(embert) kértem fel, hogy írjanak nekem ebben a témában.

andibuli.jpg

A legjobbal: Bűdi Nannival

Bátorkodtam még felkérni az egyik barátnőmet is, hogy véleményezze kicsit a mi "fészkünket." Larissa nagyon nagy lelkesedéssel jött velem a színházba amikor csak alkalma volt rá - tehát még csak párszor volt -, de nagyon tettszett neki ez a családias környezet. Az ő írását majd csütörtökön olvashatják/tok.

Ma délután Ancsi beszámolója lesz olvasható a blogon.
Mára búcsúzom, szép napot mindenkinek!!