must

Gyakorlatilag vége ennek az évadnak?

Persze lesz még egy-két májlájt, plusz ott lesz még a Bugyifeszt is... De aztán?
Lesz egy tábor. Július végén, augusztus elején. Két hét. És aztán?

Egy évvel ezelőtt még bőven elég volt a tábor. Sőt, majdnem azon gondolkoztam már, hogy miért NE menjek. De mégis elmentem. Mert el kellett mennem. (Belsőkésztetés. Angolul erre a "must" szót használják.)

Egy hónappal ezelőtt még bőven elég volt a havi egy-két előadás, amiben szerepeltem. Persze, ezeknél is felmerült a gondolat, mi lenne nélkülem? Kellek én oda?
De mégis elmentem. Must...

Egy héttel ezelőtt kezdtem érezni, hogy ezt heti rendszerességgel kell csinálnom. Akarom csinálni. És erre szinte vége az évadnak. "Hoppá, mi van??!" - gondoltam először a szokásos összeszedettségemben.

Most még hál' istennek van munka a színházban bőven. Irodalmi est, évadzáró, takarítás... De aztán??

Legjobb módja, hogy az ember rendszeresen csináljon valamit az, hogy hozzászokik, mint a cigizéshez. És pont most kezdtem el egyfajta vágyódást érezni a Fészekhez, és ahhoz, hogy gyakrabban legyek ott. Erre meg szinte mindjárt szünet.

Úgy néz ki a táborig a cigizéssel kell beérnem...